? ??????????????Punk Skulls? ????? ?? ???Rating: 4.8 (109 Ratings)??1808 Grabs Today. 28938 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????7?? ?????????????????????????????????????Light Show? ????? ?? ???Rating: 4.5 (40 Ratings)??1782 Grabs Today. 47542 Total Grabs. ??????Preview BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday 15 December 2010

Program Cuti Sekolah

Salam 1 Malaysia,

Cuti Persekolahan telah pun berlangsung selama lebih kurang 2 minggu. Macam-macam kerenah yang saya dapat saksikan di Telecenter ini. Ada yang datang untuk melihat keputusan on-line untuk kemasukan ke asrama, ke Universiti, Ke maktab dan sebagainya. Tak kurang juga yang datang untuk update status facebook masing2. Begini lah trend sekarang, masing-masing sibuk untuk untuk mengemaskini status facebook, twitter , myspace dan pelbagai lagi akaun social network masing2.
Program cuti sekolah di Telecenter Tambak Sebelong - lebih kepada program santai. Tiada program pembelajaran secara langsung. Sambil mereka "surf internet" sambil itu saya akan mengajar mereka menggunakan peralatan komputer. Sambil itu juga saya memperkenalkan juga laman web yang bermanfaat kepada mereka.
Akhir kata, semoga majulah TC ku ini!

0 comments: